Система контролю доступу співробітників
За рахунок чого реалізовано технологію

«Система контролю доступу FACEID» – облік робочого часу та контроль доступу

Програмне забезпечення ZetPro VMS

Термінал управління доступом та розпізнавання осіб ZIP-10S4FR-AI
Для ефективного контролю відвідуваності на підприємствах створена СКУД для доступу співробітників. Це технологічне рішення від компанії Kobi дає змогу проводити облік робочого часу, використовуючи лише термінал з інтегрованим програмним забезпеченням ZetPro VMS (або вашим).
Для запуску такого рішення, нам необхідні:
📍 Термінал – розпізнавання облич.
📍 ПЗ ZetPro VMS – аналіз та обробка даних.
📍 Сервер або ПК – збереження даних.
📍 Мережеві модулі реле – керування зовнішніми пристроями (замки, турнікети тощо).
Всі налаштування відбуваються в WEB-інтерфейсі програми: заповнення списків, формування звітів, пошук потрібної людини. Важливо, навіть якщо людини немає у базі даних, інформація про неї зберігається на сервері.
Використання системи СКУД вигідне для бізнес-компаній та державних підприємств, адже забезпечує наступні можливості:
- простота монтажу та використання – не потрібно замовляти картки та інші компоненти ідентифікації персоналу для забезпечення доступу;
- автоматизація – після зчитування обличчя система самостійно визначає особу людини, вираховує тривалість її перебування на робочому місці та інші параметри;
- доступність – встановлення термінала та ПЗ не потребує значних фінансових витрат;
- універсальність – СКУД можна адаптувати під потреби різних підприємств, установ та компаній.
Система контролю доступу співробітників підвищує безпеку на виробництві. Можна налаштувати «чорний список» небажаних осіб, при виявленні яких буде передаватися тривожне сповіщення в Telegram.

Застосування системи
Продуману систему завдяки інтеграції з турнікетами, дверима, замками та іншими рішеннями можна застосовувати в різних цілях:
- моніторинг продуктивності співробітників – виявлення тих, хто часто запізнюється або не відпрацьовує потрібний час робочої зміни;
- виявлення системних порушників – крадіїв та інших небажаних осіб у торгових центрах, магазинах, супермаркетах тощо;
- підвищення безпеки на об’єктах критичної інфраструктури та інших режимних підприємствах.
Систему СКУД можна використовувати для створення звітів, щоб за ними розраховувати заробітну плату, видавати премії, штрафувати або звільняти неефективних працівників.
![]() |
![]() |
![]() |
| Пропуск на об’єкт по розпізнаному обличчю (підключення до турнікетів, дверей), облік роботи працівників, сповіщення про прихід важливих клієнтів чи навпаки небажаних осіб. | Боротьба з шопліфтерами, підрахунок відвідувачів, аналіз покупців. | Попередження проникнення сторонніх осіб на об’єкт. |
Можливості та характеристики системи контролю доступу співробітників
Система складається з термінала, ПЗ та серверів збереження даних. Спочатку формується база даних, до якої можна додати фото, П.І.Б., посаду, інші відомості про співробітників. Технологія буде зчитувати обличчя цих людей та завдяки інтеграції з мережевими модулями реле впускати їх на об’єкт.
Широкі програмні налаштування дозволяють створити «чорний список» небажаних осіб, формувати звіти відвідуваності тощо.
Інтеграція з іншими системами безпеки
Якщо на вашому об’єкті вже встановлені інші безпекові рішення, СКУД можна без проблем інтегрувати до них. Монтаж терміналів не потребує тривалих налаштувань, ви можете використовувати вже наявне ПЗ.
Як замовити систему контролю доступу співробітників
Якщо ви бажаєте покращити безпеку на підприємстві то комплекти СКУД для доступу співробітників стануть оптимальним вибором. Щоб оформити замовлення, достатньо заповнити заявку на нашому сайті, вказавши своє ім’я та телефонний номер. За цими даними з вами зв’яжеться наш кваліфікований менеджер для обговорення подальших умов співпраці. Ви зможете більше дізнатися про можливості використання системи та доцільність її застосування саме для вашого підприємства.

Встановлення терміналу для детекції облич, підключення до контролерів замка на дверях або турнікету (при необхідності).
📍 Підключення до ПЗ
Введення необхідних даних про термінал для підключення до ПЗ ZetPro VMS (інтеграція з будь-яким ПЗ).
📍 Наповнення “білого” списку
Вносимо дані про співробітників (ПІБ, посада, фото). Формуємо групи (для поділу прав входу до різних приміщень).
📍 Наповнення “чорного” списку
Додаємо фотографії людей, яким заборонено вхід.

Налаштування “плити” з фотографіями співробітників та вказаним статусом (на роботі/відсутній).
📍 Облік робочого часу
Формування звітів про співробітників у форматі Excel або інтегруємо рішення з вашим програмним забезпеченням (час перебування на роботі, запізнення, прогули, тощо).


