Підтримка
Посилання для завантаження ПРОШИВКИ та ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ для обладнання ZetPro Smart ➡
Як оновити прошивку в IPC
1. Перед оновленням необхідно перевірити сумісність прошивки, потім завантажити необхідну з хостингу
2. Система → Оновлення, далі натиснути Огляд і вибрати файл з розширенням *.zip (розпаковувати файли не потрібно! )
3. Натиснути Оновити (всі налаштування залишаться незмінними)
Як оновити прошивку в NVR
1. Завантажити потрібну прошивку з хостингу
2. Обслуговування → Обслуговування, далі Огляд та вибрати файл Program.bin
3. Натиснути Оновити (налаштування, зокрема мережні, залишаться незмінними)
Як перевірити актуальну дату в камері та NVR
Щоб перевірити дату в камері ZetPro серії Smart:
- Зайти на веб додаток камери, використовуючи відповідний IP адрес камери та веб браузер
- Одночасно натиснути на клавіатурі alt+ctrl+shift+D
- Дата з’явиться в верхньому лівому куту (дивись малюнок)
Щоб перевірити дату в NVR ZetPro серії Smart:
- Підключити монітор до реєстратора
- Опустити курсор мишки вниз та навести на час
Технічний відділ
Технічна підтримка: +380 96 282 21 92 (Telegram)
Сервісний центр: +380 63 459 98 99 (Telegram)
Форма відновлення паролю
Для відновлення паролю пристрою необхідно заповнити форму.
На підставі цих даних, буде згенеровано тимчасовий пароль.