03028 м. Київ, проспект Науки, 41

uk en

Підтримка

Посилання для завантаження ПРОШИВКИ та ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ для обладнання ZetPro Smart ➡

Як оновити прошивку в IPC

1. Перед оновленням необхідно перевірити сумісність прошивки, потім завантажити необхідну з хостингу

2. Система → Оновлення, далі натиснути Огляд і вибрати файл з розширенням *.zip (розпаковувати файли не потрібно! )

3. Натиснути Оновити (всі налаштування залишаться незмінними)

Як оновити прошивку в NVR

1. Завантажити потрібну прошивку з хостингу

2. Обслуговування → Обслуговування, далі Огляд та вибрати файл Program.bin

3. Натиснути Оновити  (налаштування, зокрема мережні, залишаться незмінними)

Як перевірити актуальну дату в камері та NVR

Щоб перевірити дату в камері ZetPro серії Smart:

  1. Зайти на веб додаток камери, використовуючи відповідний IP адрес камери та веб браузер
  2. Одночасно натиснути на клавіатурі alt+ctrl+shift+D
  3. Дата з’явиться в верхньому лівому куту (дивись малюнок)

Щоб перевірити дату в NVR ZetPro серії Smart:

  1. Підключити монітор до реєстратора
  2. Опустити курсор мишки вниз та навести на час

Технічний відділ

Технічна підтримка: +380 96 282 21 92 (Telegram)

Сервісний центр: +380 63 459 98 99 (Telegram)

Форма відновлення паролю

Для відновлення паролю пристрою необхідно заповнити форму.

На підставі цих даних, буде згенеровано тимчасовий пароль.

Увага, не допускайте помилок в даті або серійному номері пристрою, оскільки тимчасово згенерований пароль буде некоректним.

support-img-1

Заява на ремонт обладнання