03028 м. Київ, проспект Науки, 41

Підтримка

Посилання для завантаження ПРОШИВКИ та ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ для обладнання ZetPro Smart ➡

Як оновити прошивку в IPC

1. Перед оновленням необхідно перевірити сумісність прошивки, потім завантажити необхідну з хостингу

2. Система → Оновлення, далі натиснути Огляд і вибрати файл з розширенням *.zip (розпаковувати файли не потрібно! )

3. Натиснути Оновити (всі налаштування залишаться незмінними)

Як оновити прошивку в NVR

1. Завантажити потрібну прошивку з хостингу

2. Обслуговування → Обслуговування, далі Огляд та вибрати файл Program.bin

3. Натиснути Оновити  (налаштування, зокрема мережні, залишаться незмінними)

Як перевірити актуальну дату в камері та NVR

Щоб перевірити дату в камері ZetPro серії Smart:

  1. Зайти на веб додаток камери, використовуючи відповідний IP адрес камери та веб браузер
  2. Одночасно натиснути на клавіатурі alt+ctrl+shift+D
  3. Дата з’явиться в верхньому лівому куту (дивись малюнок)

Щоб перевірити дату в NVR ZetPro серії Smart:

  1. Підключити монітор до реєстратора
  2. Опустити курсор мишки вниз та навести на час

Відновлення паролю за QR кодом

Для відновлення втраченого паролю за допомогою QR коду потрібно:

  1. Відкрити веб браузер камери чи відеореєстратора
  2. Натиснути “забув пароль”
  3. Зберегти QR код як зображення або сфотогрофувати
  4. Відправити для відновлення паролю на пошту, вказавши контактні дані та серійний номер пристрою

Якщо немає можливості підключитись до відеореєстратора з web браузера, в такому випадку потрібно підключити монітор до HDMI/VGA виходу та виконати пункти 2-4.

Технічний відділ

Технічна підтримка: +380 96 282 21 92 (Telegram)

Сервісний центр: +380 63 459 98 99 (Telegram)

Форма відновлення паролю

Для відновлення паролю пристрою необхідно заповнити форму.

На підставі цих даних, буде згенеровано тимчасовий пароль.

Увага, не допускайте помилок в даті або серійному номері пристрою, оскільки тимчасово згенерований пароль буде некоректним.

support-img-1

Заява на ремонт обладнання